FAQs

Heeft u een vraag over deze site/ bestellen of de levering van een bestelling?

Onder het kopje FAQ's  (onder klantenservice) staan de meest voorkomende vragen om u op weg te helpen. Mocht u het antwoord  hier niet kunnen vinden kunt altijd contact met ons opnemen via telefoon/e-mail of google messages

HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de WINKELMAND knop onder de producten of op de product pagina. Tijdens het bestellen kunt u een account aanmaken zodat wij uw gegevens hebben voor het verzenden van de bestelling. Vanaf de tweede keer bestellen gaat het proces sneller doordat uw gegevens worden opgeslagen samen met uw account. 

Wilt u toch liever een medewerker spreken voor advies of hulp tijdens het bestellen. U kunt ons bereiken op 0345-613998

HOE WERKT HET BETELLEN EN BEZORGEN?

Bestellen

U kunt bestellen via de webshop op deze website, waarna u een bevestiging krijgt. Uw bestelling wordt zorgvuldig klaargezet voor bezorging of ingepakt om te verzenden. Natuurlijk kunt u ook per telefoon (0345 - 613998) en E-mail (leerdam@hetspanmoorkoppen.nl) bestellen.

 

Verzending & Bezorging

De verzendkosten worden berekend op basis van waar uw bestelling naartoe gaat.
  • Voor bestellingen binnen de regio Leerdam* zijn er geen bezorgkosten. Indien u op werkdagen voor 10.00 uur besteld, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog bezorgd. Mocht de bezorging toch vertraging oplopen dan nemen wij contact met u op. Bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst, worden op maandag uitgeleverd.
  • Voor bestellingen buiten de regio Leerdam* zijn de verzendkosten €8,95**. Al onze pakketten worden verzekerd verstuurd en zijn te volgen met een track & trace. Zo hoeft u zich geen zorgen te maken om uw bestelling. Indien u op werkdagen voor 10:00 besteld, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden (en veelal de volgende dag afgeleverd).
* Regio Leerdam: Binnen een straal van 6 km 
**Exclusief de Waddeneilanden

LEVERING VAN DE BESTELLING

Let op: Voor alle leveringen dient de persoon die de bestelling aanneemt 18 jaar of ouder te zijn. De leeftijd kan bij de bezorging worden gecontroleerd. 

  • Voor leveringen binnen de regio Leerdam* zal de bestelling worden bezorgd door onze eigen bezorgdienst. Hierbij wordt geen tijd gekoppeld aan de levering. Heeft u toch liever een indicatie van de tijd waarop de levering zal plaats vinden? U kunt ons bereiken op 0345-613998. Wanneer u niet thuis bent krijgt u een mailtje op het opgegeven e-mailadres. Uw bestelling is dan af te halen bij ons in de winkel (Nieuwstraat 61, Leerdam)
  • Voor de leveringen buiten Leerdam* zal de bestelling bezorgd worden door DPD. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging. Zodra uw bestelling aangemeld is bij DPD krijgt u een e-mail van DPD. Op de dag van de levering krijgt u opnieuw een e-mail van DPD met een tijdvak van 2 uur waarin de bezorging zal plaats vinden. 
    • Bent u niet thuis geweest tijdens het eerste bezorgmoment? U krijgt automatisch een bericht van DPD wanneer het pakket terug is bij het uitleverdepot. Hierin staat of DPD opnieuw bij u langs komt of dat u zelf een nieuw bezorgmoment kunt kiezen.

* Regio Leerdam: Binnen een straal van 6 km 

BETALEN OP DE WEBSHOP

Hoe kan ik betalen op deze webshop?

U kunt op deze webshop betalen met ideal. Daarvoor dient u in het bezit te zijn van een pinpas geschikt voor internetbankieren.

Is de betalingsomgeving beveiligd?

Ja, Zodra u begint met afrekenen komt u terecht in een beveiligde omgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om met u mee te kijken en uw bankgegevens te kunnen zien. De transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het gesloten slotje links bovenin de browser.   

RETOURNEREN EN RUILEN

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren via pakketpost?

  1. Meld je retour aan binnen aan binnen 30 dagen na aankoopdatum (te vinden op uw orderbevestiging) door een mail te sturen naar leerdam@hetspanmoorkoppen.nl
  2. Vul het retourformulier in dat te vinden is op de laatste pagina van de algemene voorwaarden. 
  3. Bereid het product voor op de terugreis door deze goed en stevig in te pakken. Gebruik het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk. Plak de doos goed dicht en verwijderen alle adresgegevens en andere data van de doos. 
  4. Stuur uw pakket terug naar ons. adresgegevens: Nieuwstraat 61, 4141CB, Leerdam Nederland.
  5. Wanneer wij uw pakket (retour) hebben ontvangen krijgt u van ons een bevestiging. Het teruggestuurde product wordt dan gecontroleerd op eventuele waardevermindering. 
  6. Het geld van de gekochte artikelen wordt binnen 2-3 werkdagen teruggestort op uw rekening waarmee de bestelling geplaatst is.                                                                                                                  

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren in de winkel?

Wanneer u niet tevreden bent met uw aankoop is het altijd mogelijk om uw product binnen 30 dagen te ruilen of te retourneren (mits de gekochte artikelen niet in waarde zijn afgenomen)

    We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat we u de beste ervaring op onze website kunnen bieden.

    Privacy beleid
    Pre-loader